Monday 18 July 2011

SuNy! sEP!


sunyi ! itula perasaan yg aku rasa sekarang . sunyi tanpa kau disisi aku . lepas kau tinggalkan aku semuenye gelap dalam hidup aku . aku rasa kosong tanpa KAU yg bernama LELAKI . aku teramat rindukan kebahagian aku yang dulu . walaupon seketika aku merasainya . sekarang hidup aku terlalu sunyi . entah bila aku akan merasa kebahagian itu lagi . HP aku turut senyap . sepi sahaja hidup aku ni tanpa kau bernama lelaki . 

Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Mentari pagi
Bawakan embun sejukkan hati
Aku di sini menatap engkau menangis sepi
Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari

No comments:

Post a Comment