Saturday 18 June 2011

STUDY !

huhuuhhuuhu ... dlu mmg aku ni malas nk bukak buku tapi sejak dapat status single ni asyik nk mengadap buku je aku ni ... tp xpe lah ad jugak kemajuan ... ag pown skunk ni sem pendek xbley nak main2 ... nak kne wat btol2 ... subjek sem ni pown memeningkan kepala skit .. lagi2 digital system ... mmg sakit kepala nak fahamkan ... tp kalau kita cuba mesti masuk .. cm skunk ni apa yg aq wat semue aq dh fokus .. xde main2 ag ... 
 
ni no digital system yg aku belajar ... agak susah jugak lah subjek ni bagi aq untuk sem pendek ni ... masuk litar semue mmg aq xtwu la nk wat cm ne .. hiihihihih 

lagi 2 mggu je nak final ... takut pown ad jugak ... tapi mintak2 lah aku boleh wat btol2 ... aku xnk pointer aku turun ... moge2 aq bley buat ... aq pown dh mula rajin nk stdy ... ihihihiih 

No comments:

Post a Comment