Saturday 14 May 2011

KENANGAN LALU ! ! !

kenangan lalu yang membuatkan hidup aku cerah dan bersinar ...kau yang pertama dalam hidup aku tapi xtawu napa aku x rasa cam 2 pown ... sorry aku pernah kecewakn kau dlu ea ... tapi kau prlu tawu aku tetap aggap kau kawan aku ... kau tempat aq mengadu masalah ... kau kawan yang faham aku ... aku sayang kau lah ... aku pown xsabar nak dapat hadiah dari kau ... nak mintak hadiah mahal2 dari kau .... huhuhuhu ... aku xkisah kalo aku x bahagia tapi nak sangat ngok kau happy weiy ... dah lama sangat kau single ... hahahaha ... btw thanx kerana memahami aku ... aku tawu kadang2 kau plik ngok aku kn ... tapi e2 lah aku sebenarnye ... gambo lama lah ... ahahah ... 

itu lah kau si botak ... 
MUHAMMAD IDHAM BIN SATIMAN 
7 JULAI 1992


MUHAMMAD HAZIQ BIN MAHADI
21 OKTOBER 1993

ngan kau pulak haeziq aku xtawu napa sayang bebeno aku kat kau ... walaupown kau yang curang ngan aku tapi still sayang kau lagi ... semue marah aku sbb BREAK UP ngan kau ... ngan kau jugak aku jd playgirl ... semue sbb kau tp napa ayah aku still suke kau ... pape pown aku tetap sayang kau ... aq rasa kau owg pertama yg btol2 aku sayng coz susah aku nak lupakan kau haeziq ... dah macam2 cara kot aku cuba nak lupakn tp tetap susah .... kita BREAK UP pown atas sebb tertntu ... family kita xmerestui .. macam kita sembunyikn dri dyowg merka tetap tau ... tapi sekarang aku dah xcam dulu lg ... aku dah bley jugak lupakan kau skit2 coz aq dh punye penganti tapi e2 pown xkekal lama ... hurm ... doakan aku di temukan jodoh ea haeziq ... 


MUHAMMAD ASSAD BIN OTHMAN (BOY)
4 OGOS 1992

kau pulak boy dah banyak ajar aku benda yang baru ... terima kasih ea boy ... walupown kita xde jodoh ingat lah aq teta sayang kau ... walaupown ad yang nak aq , aq tetap tolak owg 2 coz aq xbley nk lupekn kau ... aq akn ingat kenangan kita prgi bercuti ramai2 ngan naim,khai,halil,pok din n sepupu pok din 2 ... lupa nama dy ... rindu kenangan dulu ... rindu kau masa kat seremban dulu ... kita dah banyak berubah ... kau jugak yang mengajar aku erti setia ... banyak bnde aku nak cakap pasal kau ... kau baik tapi masalah nya aku e selalu beranggapan buruk erhadap kau ... sory selama pengenalan kita aq banyak sakitkan aty kau .. lps ny aq xtwu ngan sapa plak aq nak gaduh ... seriously aq mmg rindu gila r nk fight2 ngan kau .... hahhhahah ... pape pown wat lah yang terbaik untuk hidup kau ea kawan .. LUV 2 FWEN ... 

No comments:

Post a Comment